Saturday 3 January 2015

~Tahun baru~

Selamat tahun baru.

Fuh rasa macam baru ja grad.
Rasa macam baru ja kepala nak pecah siapkan thesis.
Rasa macam penat bertapa dalam lab siapkan fyp pon tak abes lagi
fuhhh fuhh.
Rasa macam baru semalam kecut perut nak present fyp.
All those are memories. sweet memories indeed.

Nampak tak masa cemana dia punya cepat perginya?
Alhamdulillah.. menganggur jugak 3 bulan sebelum dapat kerja
Siriyes! Aku rasa aku ditakdirkan untuk jadi suri rumah.
Sebab Bosan weh kerja! tapi aku masih bekerja (dah kenapa engkau)

dan nampaknya tahun 2015:
soalan lazim, bila nak kawen?
aku pegang cakap member aku.. idop nih bukan setakat nak kawen je.
 Ini bukan falsafah forever alone. aku tampo karang!
hahahah

rutin aku tahun ni wish kengkawan
selamat pengantin baru..eh comel nau baby nya

duhh.. sadis betol.

Tapi banjir pantai timur memang terkesan di hati. Allah.
semoga kalian terus tabah.

Dan aku? semoga menjadi insan yang lebih baik dari sebelumnya.

p/s: mulai esok aku nak jalan sambil senyum..kot bertemu jodoh kakakakak



No comments:

Post a Comment